بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

آهنگ ای الهه ی ناز استاد بنان

باز 
ای الهه ناز
با دل من بساز 
کین غم جان گداز برود ز برم

گر دل من نیاسود
از گناه تو بود
بیا تا زسر گنهت گذرم

باز
میکنم دست یاری بسویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز
ز خاطر ببرم

گر نکند تیر خشمت دلم را هدف
به خدا همچون مرغ پر شور و شعف
بسویت بپرم

آنکه او ز غمت دل بندد
چون من کیست
تو الهه نازی،در بزمم بنشین
من تو را وفادارم
بیا که جز این
نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر
به خدا اگر از من نگیری خبر
نیابی اثرم


دانلود با لینک مستقیم 
من ز دوران طفولیت عاشق این آهنگ بودم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد