بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

معین دلم می خواد به اصفهان برگردم


دلم می خواد به اصفهان برگردم

بازم به اون نصف جهان برگردم

برم اونجا بشینم در کنار زاینده رود

بخونم از ته دل ترانه و شعر و سرود

خودم اینجا دلم اونجا همه ی راز و نازم اونجا

ای خدا عشق من و یار من و اون گل نازم اونجا

چکنم با کی بگم عقده ی دل را پیش کی باز کنم

دردمو با چه زبون به این و اون حالی کنم

آسمون گریه کند بر سر جانانه ی من

اشک ریزان شده ی دلدار در آن خانه ی من

از غم دوری او همدم پیمانه شدم

همچو شبگرد غزلخوان سوی میخانه شدم

مست و دیوانه شدم مست و دیوانه شدم

بخدا این دل من پر از غمه همه ی دنیا برام جهنمه

هر چی گویم من از این سوز دلم بخدا بازم کمه بازم کمه


دانلود با لینک مستقیم


کلید واژه معین - اصفهان - دلم می خواد به اصفهان برگردم - به اصفهان بر گردم - معین دلم می خواد به اصفهان برگردم - دانلود با لینک مستقیم - دانلود آهنگ دلم می خواهد به اصفهان برگردم با لینک مستقیم 

نظرات 1 + ارسال نظر
هانی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:11

سلام محمدجان خیلی ممنون از این متن اما اگه میشه دانلودشم بزار...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد