بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

چند توصیه و تجربه شخصی برای آموزش زبان

من بخیلم تو آموزش انگلیسی دوست ندارم کسی انگلیسی یاد بگیره اما فقط به خاطر استاد زبانم که من رو تشویق می کنه سر کلاس دوست دارم بقیه که از زبان متنفر هستن رو بیارن به زبان.



1- اول اینکه تا می تونید تکرار و تمرین کنید ( این رو همه انجام می دن d:)


2- اس ام اس های انگلیسی خیلی کمک می کنه ( فینگلیش نباشه خود انگلیسی )


3- بهترین راه آموزش زبان انگلیسی از 3 تا راهه 


الف) دیدن 

ب ) شنیدن

ج ) خواندن


* اونی که شما فکر می کنید درسته اما منظور من کتاب نیست شما می تونید با دیدن فیلم و سریال بسیاری از لغات انگلیسی رو یاد بگیرید 


تنها سیالی که من معرفی می کنم برای آموزش زبان سریال F.R.E.N.D.S هستش . این سریال 10 فصله . من نسخه اورجینالش رو دارم 60 تا DVD اما می تونید از اینترنت یا از هرجا DVD های DIVX  آن را تهیه کنید و نگاه کنید بهتون قول می دم اگه مثل من یکی از قسماتش که راجع به شرط بندی سر خونه مونیکا هستش رو 34 بار نگاه کنید می تونید تو همون سریال بالای 1000 تا لغت یاد بگیرید بخداااااااااااااا خیلی کمک می کنه برای خوندن شما


و برای گرامر یک راه خیلی ساده برای کسانی که مثل من حال کتاب خوندن رو ندارن می تون از سایت WWW.MIHANDDOWNLOAD.COM دی وی دی های مستند آموزشی ENGLISH TODAY رو دانلود کنند و استفاده کنند. 


تا چندتا نکته بعد خدا حافظ همگی............................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد