بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

شما کدام تشک را ترجیح می دهید؟

تشک های خواب که بسیاری از ما برای دمی آساییدن بر روی آنها، انتخاب شان می کنیم، امروزه جزئی از لوازم ضروری اتاق خواب محسوب می شوند. معمولا هنگام انتخاب میان تشک های پر شده از پر و تشک های فنری، مردد هستیم که کدامیک بهتر است.اورتوپدها معتقدند بهترین تشک، آن تشکی است که شخص بر روی آن احساس آرامش کند و بعد از این امر وزن شخص، مشکلات خاص او مانند حساسیت ها و کمر درد و... مطرح می شود.
مثلا یک شخص چاق در یک تشک نرم کاملاً فرو میرود در حالی که یک شخص لاغر تفاوت چندانی میان یک تشک نرم یا یک تشک سفت حس نمی کند. بعضی از شرکت ها درباره وزن قابل تحمل هر تشک و نیز دیگر پارامترها اطلاعات مفیدی ارائه می کنند.بنابراین قبل از اینکه تشک گران قیمتی خریداری کنید لازم است همه چیز را درباره خصوصیات تشک بدانید و حتی بتوانید انواع قابل دسترسی آن را نیز عملاً امتحان کنید. به این معنا که شما نیاز دارید نه تنها روی تشک بنشینید حتی لازم است روی آن دراز بکشید تا بتوانید آرامش و راحتی آن را حس کنید. با ورود تشک های فنری جدید به بازار، تشک های فنری قدیمی که لایه های پارچه میان آنها استفاده می شد و خاصیت مواج به آن می داد، کم کم از دور خارج شد. در مدل های جدید، هر فنر مناسب با وزن بدن شما فشرده و متراکم می شود چنین تشک هایی مطمئن تر هستند و سلامتی شما را نیز تضمین می کنند. خوابیدن روی چنین تشک هایی، سلامت انحنا وخمیدگی بدن شما را تضمین می کند و مانع از فلج شدن یا کمردردهای مزمن میشود. این تشک ها خوابی شیرین را برای شما به ارمغان می آورد. البته این نوع تشک های فنری بیشتر برای تخت های یک نفره کاربرد دارد و تشک های بدون قابلیت مواج، برای تخت های دو نفره مناسب تر است.
sleeping-relax
برای اینکه با انواع تشک های تخت خواب آشنا شویم، بهتر است ابتدا ویژگی های یک تشک خوب رابشناسیم.بسیاری از کارشناسان معتقدند که بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالا تر بیاید و کم ارتفاع نباشد در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلاً ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد در حالیکه انواع تشک های طبی و فنری موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.
محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف محصول متفاوت است. نمد، فنر، موکت، اسفنج و فوم از جمله مواد تشکیل دهنده تشک ها (در انواع مارک ها) هستند، در حالیکه تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پر کننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد.
مهمترین نکته در انتخاب تشک تخت خواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی شماست.تشکی را انتخاب کنید که در هنگام آرامیدن بر روی آن، عضلات شما دچار گرفتگی نشوند.ضمن اینکه مانع از کمردرد زود رس نیز شود. چنانچه از خواب نا آرام رنج می برید و هر صبح هنگام بیدار شدن هنوز احساس خستگی، رخوت و درد می کنید این علایم نشان دهنده فرسوده بودن تشک تخت خواب شما است و باید بدانید زمان تعویض آن فرا رسیده است. بر اساس تحقیقات، عمر مفید یک تشک بین ۷ تا ۱۰ سال است و پس از گذشت این مدت تشک باید تعویض شود.

فن آورى جدید نانو تکنولوژی در تولید پارچه تشکهای ایران خواب

یکی از مؤلفه های اساسی در انتخاب یک تشک خوب، مناسب بودن و استاندارد بودن پارچه تشک می باشد، چرا که اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی ازالیاف طبیعی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی شود. به همین دلیل است که توجه به سلامتی شما اولین اولویت ما می باشد و تمام سعی ما بر این است که محصولات ایران خواب را با اقتباس از طبیعت و آمیختن آن با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا، ترکیب کرده و به شما ارائه کنیم.فرآیند تولید پارچه شامل دو قسمت تولید و بافت و سپس مرحله تکمیل(Finishing)می باشد که در این مرحله با استفاده از سیستم های نوین، عملیات تکمیل صورت می گیرد که به وسیله آن خواص مختلفی از جمله ضد آب بودن، ضد حریق بودن، ضد نفوذ حشرات و سایر خواص به ترکیبات پارچه افزوده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد