بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

پشت صحنه های سریال قهوه تلخ

با اینکه از این سریال بدم میاد اما براتون عکساشو گذاشتم بقیه در ادامه مطالب

دوستان عزیز من از وقتی سریال فرندز رو  دیدم و تموم کردم هیچ فیلم و سریالی قشنگ تر از اون ندیدم هرکی دیده بگه تا شاید بتونم یکم بخندم
















 

نظرات 1 + ارسال نظر
Xhotboy15 پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:53

[:S018:]

How I Met Your Mother
The Big Bang Theory

سلام عزیز ببین من سریال how i meet your mother رو دیدم اما اصلا جالب نیست چون به سبک فرندز ساختنش
بارنی انگشت کوچیکه جویی تو تور کردن دختر نمیشه اون یکی پسره که اصلا نمیشه با چندلر مقایسه کرد و این مرد مارشال رو هم اصلا با مغزم جور در نماید که بخوام با راس مقایسه کنم تو زنا هم که دیگه احتیاجی نیست توضیح بدم بازم اگه دوست داری
بدونی تو سریال شما 2 تا زن بود
زن مارشال با رابین
تو فرندز 3 تا زن بودن ریچل مونیکا و فیبی که فقط بدترین نقش تو زنا برای مونیکا بود که اون دو تا زنا رو می خره در ضمن من خودم اشنای با مادر یا همون چگونه با مادرت آشنا شدم رو تا اخر از اینترنت دانلود زدم اونموقع تا قسمت 6 از فصل 6 امده بود
شاید اگه اول فرندز رو نمی دیدم حتما تا اون سریال رو تا اخرش می دیدم
یه پیشنهادم می کنم هرکی می تونه فرندز dvd هاش رو بخرین و ببینین
امیدوارم خوشتون بیاد چون من فقط یه قسمت از فصل 4 یعنی dvd 3 رو فقط 37 بار دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد